Primăria Sectorului 2 are în aprobare 24 de PUD-uri, pentru luna martie 2020

1084

Deși din cauza pandemiei de coronavirus, regimul de lucru al primăriilor de sector s-a schimbat, ritmul de acordare a certificatelor de urbanism, PUD-urilor și a autorizațiilor de construire nu a suferit modificări. Dar, în ceea ce privește numărul de solicitări, se constată o scădere semnificativă a cererilor de când se manifestă pandemia de coronavirus. Încă e greu de cuantificat un procent deocamdată având în vedere perioada scurtă de la impunerea restricțiilor până în prezent.

Potrivit arhitectului şef al Sectorului 2, Alina Alisa Bratu, nici la Sectorul 2 ritmul de întocmire a certificatelor de urbanism şi a autorizaţiilor de construire nu s-a modificat faţă de perioada antecriză coronavirus, deşi activitatea fucnţionarilor primăriei se desfăşoară de acasă.

Astfel, conform oficialilor Primăriei Sectorului 2, până la sfârşitul lunii februarie s-au emis 363 de certificate de urbanism, 81 de autorizaţii de construire şi au fost aprobate în Consiliul Local al Sectorului 213 proiecte de hotărâre privind documentaţii de tip PUD.

Citește și: Consiliul General va decide dacă aprobă construirea unui ansamblu rezidențial cu blocuri de 14 etaje pe malul Lacului Tei, pentru familia lui Cristi Borcea

De asemenea, în cursul lunii martie, în care România a intrat în stare de urgenţă, au fost emise 325 de certificate de urbanism, 88 de autorizaţii de construire şi au fost introduse pentru aprobare în Consiliul Local de Sector 24 de documentaţii pentru obţinerea unor Planuri Urbanistice de Detaliu (PUD).

În fine, din 16 martie şi până pe 22 aprilie au fist transmise online, prin poştă sau servicii de curierat cu 15% mai puţine cereri pentru diverse documentaţii de construcţii pentru Primăria Sectorului 2. Au crescut, însă, solicitările pentru clarificări ale modului de trasmitere de documente pentru instituţie.