Publicitate de urgență în pandemie

148

Primăriile de sector ale Capitalei și diverse instituții subordonate lor au cheltuit, de la 1 martie și până la ridicarea stării de urgență, aproape 90.000 de euro pe servicii de media – de la filmulețe de promovare până la bannere, flyere și spații de emisii TV.

În plus, patru dintre primarii Bucureștiului au plătit personal pentru ca filmulețe de promovare ale acțiunilor lor să ajungă pe Facebook-ul cât mai multor utilizatori din București. În total, aceștia au cheltuit în ultimele trei luni din buzunarul propriu 52.092 de lei (aproximativ 11.000 de euro) pe reclamele de pe rețeaua de socializare.

Citește și: Harababură totală la testarea bucureștenilor pentru COVID-19

Primăria Sectorului 2 condusă de Mihai Mugur Toader este singura care nu a achiziționat de la începutul anului și până acum niciun fel de servicii media. Singura instituție subordonată Consiliului Local care a alocat bani pentru materiale publicitare a fost Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului S2, pe 4 martie.

Contractul a fost în valoare de 1.685 de lei, adică 350 de euro. Pe lângă asta, DGASPC Sector 2 a mai plătit o serie de anunțuri publicitare, însă valoarea acestora însumează sub 100 de euro.

Total cheltuieli servicii media martie-mai: 450 euro

Total cheltuieli servicii media 2020 (până în prezent): 450 euro